Dan Negru la FJSC

Dan Negru la FJSC

O parte dintre studenţii de la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (FJSC) au avut ocazia de a participa la un curs susţinut de vedeta Antenei 1, Dan Negru. Denumirea cursului este Ghid de divertisment, domeniul în care Negru se pricepe cel mai bine.

În urma acestei întâlniri pot spune că am reuşit să înţeleg ce înseamnă brandul Dan Negru pentru Antena 1 şi care este rolul său în cadrul trustului Intact. Toţi îl consideră pe prezentatorul emisiunii “Te pui cu blondele” ca fiind omul vulcanic care face show la fiecare emisiune. Nici la întâlnirea cu fjseciştii, Negru nu s-a dezis, numai că a fost oarecum mai rezervat. El a explicat pentru cei prezenţi că stilul său direct şi inconfundabil l-a ajutat să-şi creeze o identitate, sa-şi formeze un nume. “Este destul de greu să mă pui pe mine în faţa unui studiou şi să prezint ştiri, n-aş putea să fac asta, nu aş prinde la public”, a spus Dan Negru făcând referire la faptul că tocmai caracterul său impulsiv l-a consacrat şi i-a asigurat succesul pe sticlă.

L-am cunoscut pe Negru cel din spatele ecranului, omul fără inhibiţii, omul deschis la dialog, omul care spune lucrurilor pe nume şi care nu s-a ferit să ne dezvăluie din secretele realizării emisiunii pe care o prezintă la Antena 1. A răspuns fără ocolişuri la fieacare întrebare a studenţilor şi a căutat să clarifice că nu se simte jignit cu imaginea pe care şi-a creat-o în rândul publicului, chiar dacă unii îl consideră un circar de doi bani. Această imagine este “cartea lui de vizită” cu care se recomandă. De aceea, consider că dacă Dan Negru ar părăsi Antena 1, ar fi o mare pierdere, deoarece stilul său inconfundabil este cel care “presară” sarea şi piperul peste show-ul realizat de el, aspect care nu ar putea fi suplinit de oricine altcineva.

2 Responses to Dan Negru la FJSC

  1. catalin g spune:

    Ghidul tău spre succes:

    Venit suplimentar

    Independență financiară

    Mai mult timp pentru viața ta !!!

  2. Serios? 😛
    Da, ştiu! E foarte tare. Eu l-am cunoscut şi la TV Academy şi mi s-a părut foarte sincer în primul rând. Şi în al doilea rând mi s-a părut carismatic. 🙂
    http://www.oamenifrumosi.wordpress.com

Lasă un comentariu